72%

Česká reklama

978-80-265-0046-9
978-80-265-0046-9
Autor:
Podtitul:Od pana Vajíčka po falešné soby
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-265-0046-9
978-80-265-0046-9
Nakladatel:BizBooks
ISBN:978-80-265-0046-9
EAN:9788026500469
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):264
Formát (výška x šířka):238 x 190 mm
Vazba:pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Materiál:kniha

Anotace

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Česká reklama si připomenete reklamy ze socialistického Československa i ty současné a aktuální, také se dozvíte, jak se reklamní trh vyvíjí, kdo, jak a proč reklamy vytváří či jaké osobnosti stojí za úspěšnými reklamami. Navíc se dobře pobavíte u množství příběhů nejen z reklamní branže.

Žánr a kategorie knihy Česká reklama

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod