72%
Marketingový plán
Nakladatel: | BizBooks |
ISBN: | 978-80-265-0014-8 |
EAN: | 9788026500148 |
Termín: | 27.08.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 688 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhyvyžadují, Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.
Žánr a kategorie knihy Marketingový plán
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |