63%
Językowy obraz swiata w polskiej reklamie
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-2856-7 |
EAN: | 9788024428567 |
Termín: | 22.08.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | polština |
Rozsah (počet stran): | 176 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Monografie je zaměřena na popis jazyka poslké reklamy v časopise pro ženy Pani domu se zřetelem na rekonstrukci modelu světa. Vychází z teorie jazykového obrazu světa, Wittgensteinovy teorie jazykových her a sémiotické metodologie.
Žánr a kategorie knihy Językowy obraz swiata w polskiej reklamie
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |