87%

University’s Open Innovation Strategy Towards Creating a Self-Sustainable Competitive Advantage

978-80-7454-183-4
978-80-7454-183-4
Autor:
Podtitul:Doctoral Thesis Summary
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-183-4
978-80-7454-183-4
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-183-4
EAN:9788074541834
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání angličtina angličtina
Rozsah (počet stran):44
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Universities are the main source for developing future creative entrepreneurs and they engage with other sectors in research and knowledge transfers. Commercialization of the university’s innovation is essential for creating added-value for the university, the surrounding region and for the whole society. A new paradigm that is called ""Open Innovation"" (OI) can play a vital role in increasing the competitive advantage of the university by using internal and external ideas, while finding internal and external paths to the market.

Žánr a kategorie knihy University’s Open Innovation Strategy Towards Creating a Self-Sustainable Competitive Advantage

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy