Tvorba business modelů
Nakladatel: | BizBooks |
ISBN: | 978-80-265-0425-2 |
Termín: | 26.10.2015 |
Pořadí vydání: | 2. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 288 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 190 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý.