70%
Tvorba business modelů
Nakladatel: | BizBooks |
ISBN: | 978-80-265-0025-4 |
EAN: | 9788026500254 |
Termín: | 14.05.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 288 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 190 mm |
Vazba: | kniha šitá nitěmi (vázaný blok), měkké desky |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí. V knize naleznete ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet i realizovat.