77%

Teorie, management a marketing služeb

978-80-87472-25-5
978-80-87472-25-5
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Nakladatel:Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s.
ISBN:978-80-87472-80-4
Termín:
Pořadí vydání:2. přeprac. a dopl.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):182
Formát (výška x šířka):250 x 170 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha
Edice:Studijní text

Anotace

Publikace poskytuje informace a poznatky pro základní orientaci v teorii služeb, ekonomice služeb, managementu a marketingu služeb a postavení služeb v moderní ekonomice. Teoretické aspekty výkladu jsou doprovázeny četnými příklady, které mají sloužit jednak k pochopení prezentovaných jevů či pro inspiraci v případném vlastním podnikání v oblasti služeb.