77%
Teorie, management a marketing služeb
Nakladatel: | Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s. |
ISBN: | 978-80-87472-80-4 |
Termín: | 22.01.2015 |
Pořadí vydání: | 2. přeprac. a dopl. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 182 |
Formát (výška x šířka): | 250 x 170 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Edice: | Studijní text |
Anotace
Publikace poskytuje informace a poznatky pro základní orientaci v teorii služeb, ekonomice služeb, managementu a marketingu služeb a postavení služeb v moderní ekonomice. Teoretické aspekty výkladu jsou doprovázeny četnými příklady, které mají sloužit jednak k pochopení prezentovaných jevů či pro inspiraci v případném vlastním podnikání v oblasti služeb.