69%
Medonosný marketing
Nakladatel: | BizBooks |
ISBN: | 978-80-265-0024-7 |
EAN: | 9788026500247 |
Termín: | 07.05.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 176 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány postupy, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. Medonosný marketing dbá důsledně na efektivitu – každá koruna, která jde na marketing, by se měla vrátit ve vyšších tržbách a zisku.
Žánr a kategorie knihy Medonosný marketing
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |