68%
Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD
Nakladatel: | Masarykova univerzita |
ISBN: | 978-80-210-5664-0 |
EAN: | 9788021056640 |
Termín: | 15.03.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyky: | čeština |
angličtina | |
němčina | |
ruština | |
francouzština | |
Editoři: | R. Grenarová, M. Vítková |
Rozsah (počet stran): | 158 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Monografie je uspořádána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443. „Speciální potřeby žáků v kontextu RVP“. Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Naším cílem je poskytnout souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na základní škole.
Žánr a kategorie knihy Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU. Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD
Naučná » Společenské vědy |