85%
Agenda 21
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-244-4 |
EAN: | 9788072612444 |
Termín: | 21.02.2012 |
Pořadí vydání: | 2. |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Hana Škapová |
Rozsah (počet stran): | 260 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 145 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Edice: | Knihovna světového managementu |
Anotace
Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základních pravidel, devět kroků, jež musí podniky a podnikatelé učinit, chtějí-li uspět a prosperovat v prvních dekádách nového tisíciletí, v době sílící ""nadvlády zákazníka"" a globální hyperkonkurence. Vychází s novou předmluvou autora.
Žánr a kategorie knihy Agenda 21
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |