100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech
Obsah
Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup
nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby znal odpovědi
na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj
zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3649-2 |
EAN: | 9788025136492 |
Termín: | 23.01.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Brno |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Pavel Vaida |
Rozsah (počet stran): | 240 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | kniha šitá nitěmi (vázaný blok), měkké desky |
Materiál: | kniha |
Anotace
Dobrému grafikovi, webovému návrháři, sazeči ani třeba architektovi nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby znal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?
Žánr a kategorie knihy 100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech
Umění » Design, užitné umění |