88%
Jak cool značky zůstávají hot
Nakladatel: | BizBooks |
ISBN: | 978-80-265-0002-5 |
EAN: | 9788026500025 |
Termín: | 23.01.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 248 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | kniha šitá nitěmi (vázaný blok), měkké desky |
Materiál: | kniha |
Anotace
Joeri Van den Berhg a Mattias Behrer se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, též označovanou jako Generace Y. Jde o mladé lidi, kteří se narodili v letech 1982–1993. Autoři radí, jak upoutat pozornost této generace a svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull či Levi´s.
Žánr a kategorie knihy Jak cool značky zůstávají hot
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |