69%
Reklamní a produktová fotografie
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3112-1 |
EAN: | 9788025131121 |
Termín: | 28.11.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 232 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 210 mm |
Vazba: | kniha šitá nitěmi (vázaný blok), měkké desky |
Materiál: | kniha |
Anotace
Podívejte se, jak vznikají skutečně profesionální reklamní a produktové snímky. Zkušený fotograf popisuje na příkladech skutečně realizovaných zakázek pozadí vzniku jednotlivých snímků a zároveň odhaluje tvůrčí postupy, které nejčastěji využívá. Sledujte celé workflow od návrhu layoutu, přes schvalování s klientem až po fotografování ve studiu nebo venkovních lokacích.
Žánr a kategorie knihy Reklamní a produktová fotografie
Odborná a technická literatura |