76%
Jak zákazník vnímá značku
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3529-7 |
EAN: | 9788025135297 |
Termín: | 14.11.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 256 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ""koupit"". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.
Žánr a kategorie knihy Jak zákazník vnímá značku
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |