76%

Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku
Jak zákazník vnímá značku
Autor:
Podtitul:Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Jak zákazník vnímá značku
Jak zákazník vnímá značku
Nakladatel:Computer Press
ISBN:978-80-251-3529-7
EAN:9788025135297
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):256
Formát (výška x šířka):225 x 167 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ""koupit"". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.

Žánr a kategorie knihy Jak zákazník vnímá značku

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod