77%
Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-057-8 |
EAN: | 9788074540578 |
Termín: | 15.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 46 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Rozhlasová reklama je v současnosti plnohodnotným způsobem propagace a v České republice je hojně využívána. Má za sebou velmi bohatý a dlouhý vývoj a můžeme prohlásit, že je skoro stejně tak stará jako vysílání samo. Předložená disertační práce na téma „Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování “ se věnuje jedné z částí tohoto vývoje.
Žánr a kategorie knihy Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |