79%

Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu

978-80-7454-052-3
978-80-7454-052-3
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-052-3
978-80-7454-052-3
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-052-3
EAN:9788074540523
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):44
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

S rostoucím sektorem služeb sílí konkurenční prostředí a vyvstává tak potřeba efektivního řízení kvality služeb včetně důsledného marketing managementu v terciární sféře. Hlavním cílem této práce je na základě analýz ověřit, zda lze řídit kvalitu služeb a přitom dosáhnout ekonomického i komunikačního efektu (tzn. nejen zisku, ale i známosti značky produktu či poskytovatele, příp. loajality k ní) nastavením a efektivním využitím nástrojů marketingu, a to na základě výstupů marketingového výzkumu.

Žánr a kategorie knihy Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy