90%
Activity Based Management – tržní prostředí uvnitř podniku
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-066-0 |
EAN: | 9788074540660 |
Termín: | 15.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 50 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
První zmínky týkající se tématu disertační práce se u nás začaly objevovat před lety v rámci řízení workflow pomocí informačních systémů, postupem doby se však zjistilo, že se procesní řízení v praxi velmi obtížně prosazuje bez pádných ekonomických argumentů. Proto logicky následoval přechod u autora k ABM (Activity Based Management) jako ucelenému manažerskému systému, jež poskytuje nástroje k procesnímu řízení podniku na základě tvrdých ekonomických dat.
Žánr a kategorie knihy Activity Based Management – tržní prostředí uvnitř podniku
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |