69%
Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-065-3 |
EAN: | 9788074540653 |
Termín: | 15.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 46 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna.
Žánr a kategorie knihy Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |