69%

Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice

978-80-7454-065-3
978-80-7454-065-3
Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-065-3
978-80-7454-065-3
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-065-3
EAN:9788074540653
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):46
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna.

Žánr a kategorie knihy Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy