78%

Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

978-80-7454-060-8
978-80-7454-060-8
Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-060-8
978-80-7454-060-8
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-060-8
EAN:9788074540608
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):32
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány.

Žánr a kategorie knihy Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy