65%
Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-070-7 |
EAN: | 9788074540707 |
Termín: | 15.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 54 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Vytváření pozitivní image značky, firmy, konkrétního produktu je v dnešní době vysokého konkurenčního boje základním předpokladem úspěchu a zachování dlouhodobé firemní prosperity. Pojem image se stává součástí manažerského rozhodování, marketingových a komunikačních plánů. Budování pozitivní image je strategickým cílem řady firem a organizací.
Žánr a kategorie knihy Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |