65%

Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy

978-80-7454-070-7
978-80-7454-070-7
Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-070-7
978-80-7454-070-7
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-070-7
EAN:9788074540707
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):54
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Vytváření pozitivní image značky, firmy, konkrétního produktu je v dnešní době vysokého konkurenčního boje základním předpokladem úspěchu a zachování dlouhodobé firemní prosperity. Pojem image se stává součástí manažerského rozhodování, marketingových a komunikačních plánů. Budování pozitivní image je strategickým cílem řady firem a organizací.

Žánr a kategorie knihy Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy