78%
Cisco umí obojí
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3537-2 |
EAN: | 9788025135372 |
Termín: | 05.09.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 269 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Chcete vědět, jak společnost Cisco v době ekonomických turbulencí dokázalo zdvojnásobit své příjmy a ztrojnásobit svůj zisk? V této knize vám viceprezident společnosti Cisco, Inder Sidhu, ukáže, jak Cisco využívá každé příležitost k posílení své pozice na trhu. Autor vám také naservíruje své zkušenosti s firmami Procter & Gamble, Whirlpool a Harley-Davidson a poradí, jak může i vaše organizace růst jako ony.
Žánr a kategorie knihy Cisco umí obojí
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |