68%
Marketingová komunikace
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3432-0 |
EAN: | 9788025134320 |
Termín: | 22.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 890 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u nás.
Žánr a kategorie knihy Marketingová komunikace
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |