63%
Marketing na Facebooku
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3337-8 |
EAN: | 9788025133378 |
Termín: | 15.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 399 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy, připravit novou marketingovou či informační strategii, vybudovat ji a nakonec také monitorovat a vyhodnotit. Výklad je obohacen tipy, příklady a rozhovory z praxe a odkazy na relevantní webové zdroje. Z fenoménu Facebooku tak vytěžíte maximum.
Žánr a kategorie knihy Marketing na Facebooku
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |