79%
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3340-8 |
EAN: | 9788025133408 |
Termín: | 01.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 399 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.
Žánr a kategorie knihy Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |