93%
Podnikatelská kultura image podnikatele a jejich řízení
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
ISBN: | 978-80-261-0012-6 |
EAN: | 9788026100126 |
Termín: | 20.07.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 89 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Monografie se zabývá problematikou podnikatelské kultury a image podnikání a jejich řízení jakožto výnamného předpokladu rozvoje podnikání v České republice. Klade si za cíl nejen zmapovat současný stav dané problematiky, ale i doporučit některá opatření vedoucí ke zlepšování podnikatelské kultury v ČR.
Žánr a kategorie knihy Podnikatelská kultura image podnikatele a jejich řízení
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |