56%
Jak rozumět médiím
Nakladatel: | Mladá fronta |
ISBN: | 978-80-204-2409-9 |
EAN: | 9788020424099 |
Termín: | 26.04.2011 |
Pořadí vydání: | 2. revid. |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Miloš Calda |
Rozsah (počet stran): | 449 |
Formát (výška x šířka): | 200 x 130 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Marshall McLuhan (1911–1980) je jedním z nejvýznamnějších teoretiků masových médií a sociologů kultury a jeho dílo patří k základním pilířům společenských věd. Nejznámější kniha, eseje nazvané Understanding Media, byla sice napsána již v roce 1964 (česky Jak rozumět médiím vyšlo v roce 1991), přesto jsou však autorova východiska v uvedených oborech stále citována, ať už zastánci jeho teorií, či odpůrci. Některé jeho termíny zdomácněly i mezi laiky – pojem „globální vesnice“ či spojení „poselstvím je médium“ jsou s nástupem internetu a nových médií často připomínány.
Žánr a kategorie knihy Jak rozumět médiím
Naučná » Společenské vědy |