Internetová publicistika
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-3452-1 |
EAN: | 9788024734521 |
Termín: | 18.01.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 216 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 140 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Edice: | Žurnalistika a komunikace |
Anotace
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií. Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.