80%
333 tipů a triků pro internetový marketing
Nakladatel: | Computer Press |
ISBN: | 978-80-251-3402-3 |
EAN: | 9788025134023 |
Termín: | 23.05.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 349 |
Formát (výška x šířka): | 225 x 167 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Ať už jste zkušení marketéři, nebo úplní začátečníci, kniha obsahuje tipy a triky pro každého. Jestliže jste úplnými začátečníky, pak se rychle a srozumitelně seznámíte se základními pojmy. Pokud jste zkušenější, pak se naučíte nové postupy a techniky. A jste-li profesionály v oboru, pak zde objevíte tipy a triky, díky nimž posunete svou práci na vyšší úroveň. Ke knize je přiložené CD s užitečnými nástroji a dokumenty.
Žánr a kategorie knihy 333 tipů a triků pro internetový marketing
Odborná a technická literatura |