53%

Základy marketingu

Základy marketingu
Základy marketingu
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Základy marketingu
Základy marketingu
Nakladatel:Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
ISBN:978-80-245-1760-5
EAN:9788024517605
Termín:
Pořadí vydání:4.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):90
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.

Žánr a kategorie knihy Základy marketingu

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy