75%
Dynamická strategie
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-227-7 |
EAN: | 9788072612277 |
Termín: | 28.03.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 420 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah, přebal |
Materiál: | kniha |
Edice: | Knihovna světového managementu |
Anotace
Kniha předních světových poradců v oboru podnikatelských strategií a strategického managementu probírá důvody, proč některé firmy nejsou s to přizpůsobit se změnám, zatímco jiné dokáží v změnách, přelomových situacích a opakujících se diskontinuitách nacházet podnikatelskou příležitost a získávat z nich prospěch. Autoři s využitím reprezentativních příkladů ukazují, jak systematicky rozvíjet strategickou agilnost vaší firmy tak, aby její strategie odpovídala novým potřebám a aby si dokázala udržet odstup od svých konkurentů.
Žánr a kategorie knihy Dynamická strategie
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |