International Marketing
Nakladatel: | Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1643-1 |
EAN: | 9788024516431 |
Termín: | 12.05.2010 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 350 |
Formát (výška x šířka): | 257 x 182 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního podnikání. Mezinárodní marketing je dynamicky se rozvíjející disciplínou nedílně spjatou s podnikatelskou praxí, která musí reagovat na stále se měnící mezinárodní podnikatelské prostředí. Zejména v období současné ekonomické krize je marketing jedním z významných nástrojů, který pomáhá překonávat podnikům problémy se sníženou poptávkou na mezinárodních trzích.