84%

Koncepce mezinárosního výzkumu čtenářské gramotnosti - PIRLS 2011

978-80-211-0607-9
978-80-211-0607-9
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-211-0607-9
978-80-211-0607-9
Nakladatel:TAURIS
ISBN:978-80-211-0607-9
EAN:9788021106079
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):0
Formát (výška x šířka):297 x 210 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Publikace je zkráceným upraveným překladem knihy PIRLS 2011 Assessment Framework, kterou vydalo mezinárodní centrum výzkumů TIMSS & PIRLS. V publikaci je popsána koncepce výzkumu PIRLS 2011. Podrobněji seznamuje se dvěma testovanými aspekty čtenářské gramotnosti, kterými jsou účely čtení a postupy porozumění. Dále představuje dotazníky, které vyplňují testovaní žáci, jejich rodiče, učitelé a ředitelé škol. Tyto dotazníky přinášejí informace o faktorech, které ovlivňují výsledky žáků, jako je např. domácí zázemí žáků, prostředí školy, způsob výuky apod. V přílohách je možné se seznámit s ukázkovými úlohami výzkumu.

Žánr a kategorie knihy Koncepce mezinárosního výzkumu čtenářské gramotnosti - PIRLS 2011

Naučná » Společenské vědy