75%
Benchmarking - mýty a skutečnost
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-224-6 |
EAN: | 9788072612246 |
Termín: | 08.02.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 390 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Ojedinělá domácí publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.
Žánr a kategorie knihy Benchmarking - mýty a skutečnost
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |