80%
30 vteřin
Nakladatel: | NLN s.r.o., Nakladatelství Lidové noviny |
ISBN: | 978-80-7422-061-6 |
EAN: | 9788074220616 |
Termín: | 03.12.2010 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 189 |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu.
Žánr a kategorie knihy 30 vteřin
Krásná literatura |