80%

EMOCEnomie – Vliv emocí na obchodní úspěch

EMOCEnomie – Vliv emocí na obchodní úspěch
EMOCEnomie – Vliv emocí na obchodní úspěch
Autor:
Originál:Emotionomics
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
EMOCEnomie – Vliv emocí na obchodní úspěch
EMOCEnomie – Vliv emocí na obchodní úspěch
Nakladatelé:FRAGMENT
Nakladatelství FRAGMENT, s.r.o.
ISBN:978-80-253-1057-1
EAN:9788025310571
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatel:Dagmar Brejlová
Rozsah (počet stran):599
Formát (výška x šířka):230 x 160 mm
Vazba:pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Materiál:kniha
Edice:Manažerská literatura

Anotace

Radost… překvapení… strach… vztek… smutek… odpor… pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje EMOCEnomie. Budete umět pracovat s emocemi například při: výběru zaměstnanců, řízení zaměstnanců, vedení organizací, jednáních vedoucích pracovníků. Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana.

Žánr a kategorie knihy EMOCEnomie – Vliv emocí na obchodní úspěch

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod