65%
Fialová kráva – Marketing konečně jinak!
Nakladatelé: | FRAGMENT |
Nakladatelství FRAGMENT, s.r.o. | |
ISBN: | 978-80-253-1120-2 |
EAN: | 9788025311202 |
Termín: | 08.10.2010 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 229 |
Formát (výška x šířka): | 190 x 120 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Edice: | Reklama a marketing |
Anotace
Nechcete už být ve světě marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! Odpovědi na otázky, jaké jsou současné marketingové postupy a co nám nabízejí, vám dá populárně, přístupně a vtipně napsaná příručka světoznámého autora Setha Godina.
Žánr a kategorie knihy Fialová kráva – Marketing konečně jinak!
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |