74%

Marketing v cestovním ruchu

Marketing v cestovním ruchu
Marketing v cestovním ruchu
Podtitul:Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Marketing v cestovním ruchu
Marketing v cestovním ruchu
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-4209-0
EAN:9788024742090
Termín:
Pořadí vydání:2. aktualizované a rozšířené
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):320
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí ''Cs''. Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.