74%

Marketing v cestovním ruchu

Marketing v cestovním ruchu
Marketing v cestovním ruchu
Autor:
Podtitul:Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Marketing v cestovním ruchu
Marketing v cestovním ruchu
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-3247-3
EAN:9788024732473
Termín:
Pořadí vydání:1.
Místo:Praha
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):288
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Vazba:brožovaná bez přebalu lesklá
Materiál:kniha
Edice:Manažer

Anotace

V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.