Business English – Small Talk
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-3097-4 |
EAN: | 9788024730974 |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 96 |
Formát (výška x šířka): | 180 x 110 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Pro úspěšnou realizaci společných obchodů je třeba ovládat především Small Talk – základní konverzaci. Ta je o to komplikovanější, protože se zde nejedná o určité úkoly, struktury nebo věty, nýbrž o zdvořilostní fráze, interkulturní komunikaci a o spontánní, často důvěrné rozhovory s mezinárodními obchodními partnery. V této příručce najdete nejdůležitější fráze a slovíčka roztříděná podle témat a základních konverzačních situací. Pomocí obsahu můžete rychle a cíleně najít frázi, kterou právě potřebujete, abyste dokázali úspěšně komunikovat s anglicky mluvícími obchodními partnery a vyjadřovat přesně a efektivně svá přání. Obsah je přehledně a modulově strukturován podle do následujících částí: Phrases. Grammar. Info. Example. Quick test. Vocabulary a Checkpoint.