64%

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
Autor:
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-2986-2
EAN:9788024729862
Pořadí vydání:3. aktualizované a přepracované
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):200
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.