Mezinárodní marketing
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2986-2 |
EAN: | 9788024729862 |
Pořadí vydání: | 3. aktualizované a přepracované |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 200 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.