73%
Mezinárodní management
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2987-9 |
EAN: | 9788024729879 |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 168 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií ČR. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení.
Žánr a kategorie knihy Mezinárodní management
Odborná a technická literatura » Podnikání |