82%
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2928-2 |
EAN: | 9788024729282 |
Termín: | 24.04.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Překladatel: | Gabriela Thöndlová |
Rozsah (počet stran): | 200 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná bez přebalu lesklá |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat i čím se vyznačuje dobrá reklama. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem.
Žánr a kategorie knihy 99 tipů pro úspěšnější reklamu
Odborná a technická literatura » Podnikání » Prosperita firmy | |
Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama |