Jak zvládat a řídit problémové zaměstnance
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2904-6 |
EAN: | 9788024729046 |
Termín: | 25.05.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 232 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Jak jednat s komplikovanými a obtížnými zaměstnanci, jak je zvládnout a efektivně řídit? Nemusíte být psychology, abyste byli dobrými manažery. Tato knížka vám ukáže, jak aplikovat principy psychologie na komplexní a často nepochopitelné problémy lidí, jimž musíte čelit ve své práci. Dozvíte se, jak rozpoznat příznaky, pochopit chování a postupovat v případech týkajících se lidí, kteří nikdy nepřicházejí s žádnými problémy či nápady, či naopak těmi, co vás stále otravují, aby se ujistili, že dělají vše správně, s lidmi, kteří dělají ze všeho drama a vyvolávají zmatek ve firmě, s lidmi, kteří se stále dožadují pozornosti, s pracovníky, kteří parazitují na společnosti, s excentristy, narcisty, pasivněagresivními pracovníky, s přílišnými detailisty, nadmíru opatrnými lidmi a mnoha dalšími. Dozvíte se také, jak předcházet násilí na pracovišti a zvládnout stres. Praktická a čtivá příručka obsahuje řadu případových studií, ukázkové rozhovory a příklady z praxe.