80%

Public relations – moderně a účinně

Public relations – moderně a účinně
Public relations – moderně a účinně
Autor:
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Public relations – moderně a účinně
Public relations – moderně a účinně
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-2866-7
EAN:9788024728667
Pořadí vydání:2. aktualizované a doplněné
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):240
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.

Žánr a kategorie knihy Public relations – moderně a účinně

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama