64%

Průmyslový marketing

978-80-01-04492-6
978-80-01-04492-6
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-01-04492-6
978-80-01-04492-6
Nakladatel:Česká technika – nakladatelství ČVUT
ISBN:978-80-01-04492-6
EAN:9788001044926
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):217
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.

Žánr a kategorie knihy Průmyslový marketing

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy