64%
Průmyslový marketing
Nakladatel: | Česká technika – nakladatelství ČVUT |
ISBN: | 978-80-01-04492-6 |
EAN: | 9788001044926 |
Termín: | 25.02.2010 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 217 |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Marketing je systematický proces plánování a implementování marketingových aktivit pro cílové trhy. Proces začíná zkoumáním tržního prostoru, pochopení jeho dynamiky a identifikaci příležitostí umožňujících střet s existujícími nebo latentními potřebami, a tedy výběr těch segmentů, které může podnik uspokojit nejlepším způsobem. Formulování marketingové strategie a její zpřesnění do podoby marketingového mixu a plánu. Skripta budou mít manažerskou orientaci a budou zaměřena na práci marketingových manažerů a jejich úsilí sladit cíle, schopnosti a zdroje podniku s příležitostmi a potřebami trhu.
Žánr a kategorie knihy Průmyslový marketing
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |