92%

Mediální právo

978-80-210-4884-3
978-80-210-4884-3
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-210-4884-3
978-80-210-4884-3
Nakladatel:Masarykova univerzita
ISBN:978-80-210-4884-3
EAN:9788021048843
Termín:
Pořadí vydání:1. dotisk 1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):250
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha
Edice:Edice učebnic PrF MU

Anotace

Publikace se věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím, poté systémovým otázkám (mediální právo v systému práva) a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva. V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů. Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích, média v politické a volební kampani, práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu. Autoři jsou proto přesvědčeni, že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky (obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu), pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií.

Žánr a kategorie knihy Mediální právo

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy