82%
Základy podnikového managementu
Nakladatel: | Newton Books, a.s. |
ISBN: | 978-80-903858-7-0 |
EAN: | 9788090385870 |
Termín: | 01.12.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 143 |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Edice: | Trivia |
Anotace
Publikace je přehledným studijním materiálem pro kurzy zabývající se obecným managementem. Přináší všechna hlavní témata, která jsou vstupenkou do studia této disciplíny, jako je například osobnost a role manažera, plánování a organizování, problematika stimulace a kontroly, rozhodování ve firmě a řízení týmů. Text je doplněn řadou praktických příkladů, otázek a případových studií a je zpracován jako průvodce studiem, který nenudí a dává podněty k zamyšlení.
Žánr a kategorie knihy Základy podnikového managementu
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |