80%

Masová média

978-80-7367-466-3
978-80-7367-466-3
Autoři:, Barbara Köpplová
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7367-466-3
978-80-7367-466-3
Nakladatel:Portál
ISBN:978-80-7367-466-3
EAN:9788073674663
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Editoři:Hana Vařáková, Zdeněk Jančařík
Typograf:Miroslav Palíšek
Rozsah (počet stran):416
Formát (výška x šířka):230 x 160 mm
Vazba:pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Materiál:kniha
Edice:Média

Anotace

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.

Žánr a kategorie knihy Masová média

Naučná » Společenské vědy