74%

Retail Marketing

978-80-7261-207-9
978-80-7261-207-9
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7261-207-9
978-80-7261-207-9
Nakladatel:Management Press
ISBN:978-80-7261-207-9
EAN:9788072612079
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):328
Formát (výška x šířka):235 x 165 mm
Vazba:pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Materiál:kniha

Anotace

Kniha zkušených marketingových odborníků, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.

Žánr a kategorie knihy Retail Marketing

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod