89%

Marketing ve veřejné správě

978-80-85819-74-8
978-80-85819-74-8
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-85819-74-8
978-80-85819-74-8
Nakladatel:OPTYS, spol. s r.o.
ISBN:978-80-85819-74-8
EAN:9788085819748
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):110
Formát (výška x šířka):297 x 210 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Studijní materiál pro kombinované studium Veřejná správa a regionální politika. Je určen pro podrobnou orientaci v této problematice. Cílem je poukázat na rozdíly v používání marketingových strategií ve výrobních podnicích a ve státní sféře. Student je seznámen s teoretickými poznatky např. se čtveřicí základních marketingových nástrojů (výrobek, cena, distribuce a podpora prodeje), které doplňují další čtyři specifické nástroje charakteristické pro veřejnou správu (lidský kapitál, procesy, partnerské vztahy s okolím a materiální prostředí).

Žánr a kategorie knihy Marketing ve veřejné správě

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy