89%
Marketing ve veřejné správě
Nakladatel: | OPTYS, spol. s r.o. |
ISBN: | 978-80-85819-74-8 |
EAN: | 9788085819748 |
Termín: | 16.09.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 110 |
Formát (výška x šířka): | 297 x 210 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Studijní materiál pro kombinované studium Veřejná správa a regionální politika. Je určen pro podrobnou orientaci v této problematice. Cílem je poukázat na rozdíly v používání marketingových strategií ve výrobních podnicích a ve státní sféře. Student je seznámen s teoretickými poznatky např. se čtveřicí základních marketingových nástrojů (výrobek, cena, distribuce a podpora prodeje), které doplňují další čtyři specifické nástroje charakteristické pro veřejnou správu (lidský kapitál, procesy, partnerské vztahy s okolím a materiální prostředí).
Žánr a kategorie knihy Marketing ve veřejné správě
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |